انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ دانشگاه بیرجند و انجمن صنفی مهندسان راه و راه‌آهن استان خراسان جنوبی

۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸ کد : ۲۸۷۰۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۷۲
تفاهم نامه همکاری‌ بین دانشگاه بیرجند و انجمن صنفی مهندسان راه و راه‌آهن استان خراسان جنوبی، روز یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ در حوزه پژوهشی دانشگاه بیرجند، به امضای دکتر ابوالفضل اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه بیرجند و دکتر حمیدرضا ربانی‌نژاد، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی مهندسان راه و راه‌آهن استان خراسان جنوبی رسید.
انعقاد تفاهم نامه همکاری‌ دانشگاه بیرجند و انجمن صنفی مهندسان راه و راه‌آهن استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در این جلسه دکتر اکبرپور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری، دکتر اکبری مدیر گروه نوآوری، فناوری و کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه، دکتر ربانی نژاد، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی مهندسان راه و راه‌آهن استان و مهندس فروتن و پاکار حضور داشتند.
تفاهم نامه فی مابین دانشگاه بیرجند و انجمن صنفی مهندسان راه و راه آهن خراسان جنوبی به منظور استفاده بهینه و موثر از کلیه منابع، امکانات و قابلیت‌های طرفین و ایجاد زمینه همکاری مراکز علمی تحقیقاتی و توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت منعقد شد.
همچنین این تفاهم نامه به منظور شناسایی و رفع نیازها، چالش‌ها و موانع در مسیر توسعه، با استفاده از توان علمی محققان و پژوهشگران دانشگاهی و فعالان حوزه صنعت و راه و ترابری استان، تفاهم‌نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

آخرین ویرایش۱۸ شهریور ۱۴۰۳