کارگاه اصول و مفاهیم بازاریابی با حضور جمعی از کارآفرینان و دانشجویان برگزار شد
کارگاه اصول و مفاهیم بازاریابی با حضور جمعی از کارآفرینان و دانشجویان روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه بیرجند، کارگاه تخصصی اصول و مفاهیم بازاریابی، با ارائه مهندس سعید کسرائی نیا، مشاور کسب و کار و با حضور دکتر مهدی ضیائی، رئیس مرکز نوآوری دانشگاه و جمعی از کارآفرینان و دانشجویان برگزار شد.
این کارگاه تخصصی به همت کلینیک کسب و کار آروین و با همکاری زیست بوم نوآوری، فن آوری و کارآفرینی و کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند برگزار شد.